Entry Owner Affies
Artis Korea!!!
Saturday 19 March 2011 // 3 comments

Salam......Tengah buat apa???Dah mandi ke lom??...hehehe....Ok,lah...Ni nak tanye sape yang minat Korea???Mesti banyak kan yang minat Korea....Korang sume minat kumpulan apa???Kalau saya,saya minat kumpulan Shinee,Girls Generation,Super Junior,U-Kiss...Saya suka sikit jer kumpulan Korea....Manakala penyanyi korea yg saya suka ialah Minho,Donghae,Kevin,Kim Bom,Yoona,Yuri,Sunny dan banyak lagi...Tapi jgn lah suka kan mereka sampai ke matiMySpaceish3....kesian...nanti korang juga yg akan menyesal kerana mempertaruhkan masa belajar dengan menengok filem2 korea.....MySpaceJadi janganlah terlalu sukakan Korea.....Tak salah kalau sukakan Korea tapi jgn terlalu suka...ok?MySpaceNanti korang juga yg nyesal...

Setakat ni jelah entry saya......nanti kita jumpa lagi di entry yg akan dtg...he3.
                                                                Girls Generation
                                                                     Shinee
                                                                     Super Junior
                                                                   U-Kiss






« OLDNEW »