Entry Owner Affies
Peperiksaan
Thursday 17 March 2011 // 0 comments


Glitter Text @ Glitterfy.com

Salam,Tengah Buat apa tu??Camne ngan peperiksaan UBB1??Dapat berapa 'A'??Semoga kamu semua lulus cemerlang dalam peperiksaan.Mesti korang nak tahu saya dapat berapa 'A' dlm UBB1...(malulah nak bagitau)..Ok,Sebenarnya saya dapat 3A je...BM(PEN),BM(PEM) dan BI je saya 'A' manakala saya dapat 'B' dlm SAINS dan MT...Sedihnye....Nanti saya akan belajar bersungguh-sungguh supaya mencapai target saya untuk mendapat 5A...Bukan setakat UBB biasa sahaja tapi saya ingin mencapai target saya iaitu mendapat 5A dlm UPSR....Amin....Insyaallah....Kamu semua doakan kejayaan saya tau....MySpaceBelajar adalah kunci kejayaan seseorang..MySpaceIngat kita juga memerlukan tidur yang cukup dan jgn pula terlebih tidur...kita tidur sekurang-kurangnye 8 jam sehari,jgn lebih dan jgn kurang....MySpace5A DLM TANGAN!!!!INSYAALLAH.....

« OLDNEW »