Entry Owner Affies
Hey!!
Thursday 17 March 2011 // 0 comments

Sorry,semua...Saya terpaksa buat blog yang baru untuk saya kerana blog lama saya(Happy Gurlz)takleh nak bukak,entah kenapa....

Berkisah tentang facebook pulak....Betul ke facebook nak tutup???Tak cayer lah....Dan ada satu lagi benda yang membuatkan saya ingin tahu...Adakah betul ayat ini 'Assalamualaikum...kepada org yg beragama ISLAM.Hari ini(selasa) pakar meteorologi dari Rusia mendapati sesuatu bunyi ganjil seperti ngauman raksasa dari bawah Mantel bumi.Menurut para ulama,kemungkinan besar itu suara DAJJAL yg berusaha untuk naik kemuka bumi.Oleh itu,kita disuruh sentiasa tidak berhenti ...AZAN dan SOLAT....Sesiapa yg terbaca atau membaca ini tlong sebarkan kepada semua umat Islam'........
Betul ke semua tu???Kalau bagi korang la,betul ke??Apa pendapat korang tentang ayat tadi....

Apa-apapun,kita haruslah selalu beribadat kepada Allah,bukan sebab Kiamat sudah hampir tetapi kerana Allah yang suruh...Betul tak???
Ok,setakat ni jelah entry saya untuk hari...Make sure u follow..k?...Happy Always!!

MySpace

NEW »