Entry Owner Affies
Kejadian yang berlaku di KB MALL(Kelantan)
Friday, 25 March 2011 // 0 comments

Salam...Korang ada tak dengar berita 'ada org yg hendak membunuh diri di KB MALL.Ish3...Memang takde akal betol la org tu..Dikatakan bahawa org itu mengalami tekanan akibat masalah keluarga dan percintaannya..Semua org mahu hidup di bumi Malaysia yg kita cinta ini,tetapi dia nak mati pulakMySpaceish3...Salah satu yg dunia ni akan berakhir adalah 'Manusia ingin membunuh diri'.....Ish3...ini menunjukkan kita sekarang berada di akhir zaman....Kalau dengar ada pembunuhan atau bunuh diri terus berasa seram je tubuh ni..Kalau korang ada  masalah dengan keluarga,korang bincang baik2 lah dengan keluarga tu...jgn sampai ada yg hendak membunuh diri....MySpaceTolonglah jgn buat perkara2 yg tidak mendapat faedah..Akhir kata,saya mahu meminta maaf jika ada tersilap bahasa untuk membuat entry2 kat blog saya ni...MySpace....





« OLDNEW »