Entry Owner Affies
Oh,Artis
Thursday, 17 March 2011 // 2 comments

ME!! | Slideshow at imageloop.com

Salam,Eh,nak tanye ni kalau bagi korang la,korang minat artis yang mcm mana???contohnye artis yang pandai menyanyi dan menari atau yang pandai berlakon...
Kita nampak memang bestkan jadi artis,ada banyak peminat...Banyak nak minta tandatangan,nak tangkap gambar bersama la dan banyak lagi.....Tapi ada satu benda yang semua artis benci korang tahu apa???Yapp,GOSIP....semua artis bencikan gosip..kebanyakan gosip itu direka oleh orang2 yang tidak bertanggungjawab..Ish3,tulah manusia zaman sekarang......Korang tak pernah fikir ke,Gosip tu boleh menjatuhkan maruah artis...
MySpaceKesian la kat artis tu...Cuba korang fikir kalau itu jadi kat korang,mesti korang malu kan....Samalah ngan artis ni,mereka malu jugak....MySpaceArtis yang selalu menjadi mangsa gosip mungkin juga akan membunuh diri.....kalau selalu mcm ni bila negara kita nak maju???Pesanan saya adalah supaya menjadi rakyat Malaysia yang prihatin,tidak berselisih faham dengan orang lain...Setakat ni je entry saya pada kali ini.....nanti ade masa saya buat lagi entry yang baru...MySpaceGood Night!!Sweet Dreams

MySpaceBye!!Jumpa nanti pada entry yang akan datang.....

« OLDNEW »