Entry Owner Affies
Sungguh Memenatkan
Wednesday, 23 March 2011 // 0 comments

Salam,tgh buat apa petang2 ni???mesti sedang bersama-sama keluarga kan....Hari ni sungguh memenatkan bagi saya kerana ada latihan 'Bola Baling'....Esok ada 'Pemilihan Peserta Bola Baling' yg akan pergi bertanding pada minggu depan...Hope saya terpilih..Kalau tak terpilih pon takpelah boleh cuba lain kali.....kan??Minggu depan ada Motivasi dan lawatan ke Pesta Buku....ish3...Motivasi hari Sabtu manakala Lawatan Ke Pesta Buku pada hari Rabu...huhuhu...Kat sekolah korang ade ke motivasi dan lawatan ke pesta buku???kalau ada bila???...hehehe(sibuk je)....Kalau yg pergi motivasi dan pesta buku tu pergi jgn kerana ingin berkawan sahaja tetapi pergi kerana ingin mencari ilmu pengetahuan......MySpacedengar nasihat saya ni..hehehe(mcm ustazah je)..MySpacebelajar rajin2 tau....hehehe....dah nak maghrib dah ni...apa2 pun ingat tau pesanan saya tadi.....
salam.....MySpace

« OLDNEW »