Entry Owner Affies
Lawatan
Tuesday, 29 March 2011 // 0 comments

Salam........Tgh buat apa??Ni nak tanye mesti kat sekolah korunk ni mengadakan lawatan sambil belajar kan...Kalau ya,kat mana??Kalau kat sekolah saya lawatan sambil belajar diadakan di Sekolah Menengah Agama Persekutuan Labu,Negeri Sembilan(SMAP,LABU)...Saya nak sangat pergi kat sana,mungkin disebabkan takdir telah menentukan bahawa ayah dan ibu saya tidak bersetuju..(cewahh,mcm ustazah lak)Mereka berkata bahawa saya sudah banyak kali pergi ke lawatan...huhuhu...(baru je 2 kali)Ayah saya memberitahu supaya kalau nak pergi lawatan kena dapat 5A dahulu,kalau tak dapat 5A dlm peperiksaan ayh saya kata pergi lawatan selepas UPSR....Saya hanya bersetuju dengan cadangan ayah...Sedihnye saya....Kalau mcm tu saya nak merajuk la....MySpaceLawatan ini bertarikh 30/3,31/3,1/4/2011....Nak tahu tak apa yang best....sebenarnye,kan dlm kelas 6 Bestari ade 46 org....Seramai 30+ pergi ke lawatan itu manakal 13 org guru(kalau tak silap) pergi kat sana juga...Maknanye sesiapa  yg tak pergi ke lawatan,mereka 'BEBAS'....Makna bebas bukan bermaksud boleh bawa telefon ke sekolah atau tidak mendengar nasihat guru tetapi maksud Bebas bagi kali ini adalah 'Tidak belajar'MySpace...Hehehe.....MySpaceSetakat ni jelah entry saya bagi kali ni...Harap korunk 'Follow'...MySpace

« OLDNEW »