Entry Owner Affies
Konsert JB!!!
Saturday, 16 April 2011 // 0 comments

Salam,kali ni dah masuk kali ke-3 saya update blog saya...Maklumlah,bosan sangat duk kat rumah tu,apa lagi berblogging la....Nak tanye ni,Korang pergi ke tak kat Konsert JB??Saya takleh pergi kerana rumah saya jauh sangat...Rumah saya kat Kelantan sedangkan Konsert JB diadakan di Kuala Lumpur...SedihnyaMySpace...Hancur harapan untuk pergi kat Konsert JB...MySpace..Takpelah,lain kali lah pergi...Lagipon mmg saya takleh la nak pergi disebabkan 3 sbb yg tertentu....sebab pertama ialah Ayh saya tak bagi pergi...Sebab kedua ialah Rumah jauh sangat,Kalau nak pergi kena guna Kapal Terbang dan Sebab ketiga ialah pada hari tu saya menghadapi peperiksaan UBB2.....Mungkin lain kali kita akn berjumpa pula JB(cewah,Jiwang...Beb)...

« OLDNEW »