Entry Owner Affies
lama tak berblogging!!
Thursday 28 April 2011 // 0 comments

Salam,Tgh buat apa??Korang sihat tak??Semoga korang sihat2 yer....Dah lama dah saya tak berblogging kerana sbb2 yg tertentu...he3...Sebenarnye,saya malas la nak bukak blog ni....he3...tapi Blog tetap di hatiku..ha3...Saya rindu ni kat korang2 sbb lama dah tak dengar khabar berita melalui blog......Korang rindu kat saya tak??Kan selama ni saya dah lama tak berblogging...Apa??Tak rindu??Hu3....MySpaceSampai hati korang yer!!Saya tahulah saya ni terlalu FAMOUS sampai korang tak ingat kat saya...he3...(perasan jer lebih)Gurau jer...jgn ambik hati...Korang buat apa,semasa saya takde??mesti korang bosan kan sbb saya takde...(ish3...perasan lagi)...he3...Kadang2 kalau saya tak bukak blog atau facebook saya akan edit gambar guna photoscape...nak tengok gambar2 yg saya edit??Bukannye cantik pon...
                                                 Azzda,IK2 N IK3
                                               Dafie N Azzrill
                                           Dayana Amerda N Justin Bieber
                                                      JB N DAYANA
                                                      Dayana~
                                                       Dayana Juara Idola Kecil 2
                                                               Dayana IK2

                                                      Dayana~
                                                      Dayana sedang memakai Kimono
                                                              Dayana Amerda Forever
                                                          Dayana Amerda
                                                    Dayana Steady
                                                    Deera!!Go baby Go,Girls Power!!
                                                       Fienaz IK2
                                                         Fienaz Idola Kecil 2
                                                    Fienaz Idola Kecil 2
                                                             Fienaz Fieversssssss
                                                                  Fienaz Fievers
                                                                     Fienaz IK
Fienaz IK2
  
                                                        Harris IK3
                                                     IK2 N IK3 forever
                                        Beberapa orang peserta Idola Kecil
                                                             Peserta IK3

Harris,Balqis,Hadi n Deera
Syada Idola Kecil 1
                                                
                                                                 Wada Idola Kecil 1
Wani Kamilah Bintang

Tu jelah gambar2 yg saya edit...mesti korang kata huduh kan...setakat ni jelah entry saya pada kali ni...hope korang like...jgn lupa follow yer...!!!


« OLDNEW »