Entry Owner Affies
Tengok Bola!!
Saturday, 30 April 2011 // 0 comments

Salam,korang tgh buat apa pagi2 ni??Dah mandi ke lom??Kalau  lom mandi lagi,baik pergi cepat mandi...he3..
Korang minat bola tak??Korang pernah pergi kat stadium untuk tengok bola tak??Saya dah pernah...huhuhu...Ayh saya kata kalau Selangor VS Terengganu SERI(semalam),mlm ni boleh pergi tengok bola kat stadium...Akhirnya,Selangor 1-1 Terengganu...Doaku tercapai jua...he3...Maknanye mlm ni boleh pergi tengok bola la...Sape nak ikut??Beli tiket sendiri la yer...Kalau saya pergi tengok bola mlm ni,maknanye sudah 3 kali saya pergi ke stadium untuk melihat bola...Saya tahu lah saya ni perempuan tetapi saya 100% minat bola tau.....Ha3...Kadang2 bukannye nak pergi tengok bola atau apa,tetapi nak tengok pemain2 tu jer....Ha3,terutama Nizad Ayub...Hu3....Ni rahsia jgn bagitau kat sape2 tau...He3...Kalau tak siap korang yer....Nak tahu kenapa saya minat sangat ngan Nizad Ayub??Sebab dia pandai main bolaMySpace,selalu memasukkan gol dan juga SmartMySpace(hahaha,gurau jer).....
Setakat ni jerlah entry saya pada kali ini,(Nak bersiap-siap nak pergi tengok bola)....Jumpa lagi pada entry akan datang yer....ByeMySpace
Go Nizad Go!!MySpace
Gomo Kelate Gomo!!

« OLDNEW »