Entry Owner Affies
Asalkan dapat Nombor sudah
Tuesday 3 May 2011 // 0 comments

Salam,Tgh buat apa??Korang tahu tak,Hari ni saya bertanding Lompat pagar dan Lompat tinggi....Tapi sayang sekali Lompat pagar saya dapat no.4(akhir)...Huhuhu...Takpelah....Asalkan mencuba kan??Alhamdulillah Lompat tinggi saya dapat No.3....Saya bersyukur sangat2 sebab dapat no.3....Takpelah tak dapat no.1 pon,asalkan dapat nombor sudah kan??Saya main aktiviti sukan ni bukan untuk mendapatkan hadiah semata-mata tetapi untuk mendapatkan mata bagi rumah Lekir.....Esok adalah Hari Kemuncak bagi Acara rumah sukan...Dan esok juga lah kami semua akan tahu markah2 dan kedudukan pasuka masing2...Harap2 Lekir Juara!!MySpaceLekir The Best!!
Setakat ni jelah entry saya pada kali ni....Hope korang like yer entry ni...Jgn lupa follow blog saya yg tidak sseberapa ni...Lepas follow blog ni...Suruh kawan2 follow yer...

« OLDNEW »