Entry Owner Affies
Hari ni tak pergi sekolah!!
Thursday, 5 May 2011 // 0 comments

Salm,tgh buat apa??Korang nak tahu tak??Apa??Tak nak tahu??Takpelah kalau tak nak tahu pon....Saya tak kisah....Nak dengar??Tu baru lah betolll...Ok,sekarang pasang telinga korang...MySpace..Sebenarnye,pagi tadi saya tak pergi ke sekolah....itu jer....He3...Eh,jgn marah2,nanti cepat tua tau...He3....Kawan saya kata,pagi tadi 14 org tak hadir ke sekolah.....Wah,pecah rekod kelas nampaknye ni....Ha3.....Ish,takde idea lah nak tulis apa kat blog ni...Mmmmm,,,,,

Setakat ni je lah entry saya pada kali ini...Hope korang like...(sorry pendek)Jgn lupa follow yer...Lepas habis follow,suruh kawan2 korang follow lak yer.....

« OLDNEW »