Entry Owner Affies
Minta maaf!!I'm sorry
Wednesday 1 June 2011 // 0 comments

Salam,sorry saya dah lama tak update blog ni sbb kat rumah takde internet...Sian nye!!!Apa-apapon alhamdulillah sebab internet dah ada,semoga ia kekal abadi....He3.....Korang buat apa semasa saya tak de??
Saya rindu lah kat korang....Satu lagi,apa pendapat korang tentang blog saya ni??He3....Saya tahu saya ni perempuan tapi sayya minat bola melebihi lelaki tau....Tak caya??Tanye family saya....Saya juga selalu pergi stadium melebihi kaum lelaki dlm kelas saya....Tak cayer???Tanye lah my family again...eh,lupa nak tanye...Korang sihat ke tak??Kalau sihat alhamdulillah....Kalau yg tak sihat tu pergi lah klinik....k?Korang nak tahu tak,apa yg saya buat sepanjang saya takde internet kat umah??Yer,betoll....EDIT GAMBAR....Nak tengok gambar2 yg saya edit??nanti esok lah yer......nak main facebook pulak ni.....Salam.....
(sorry entry tak seberapa sedap sbb takde idea nak tulis apa,insyaallah esok saya akan tulis panjang2 tau entry saya.....)

« OLDNEW »