Entry Owner Affies
Perkahwinan Rizal Fahmi!!
Monday 2 May 2011 // 0 comments

Salam,Tgh buat apa??Korang tgh buat apa??Ish,rasa rugi la sebab tak dapat pergi ke perkahwinan Rizal Fahmi...huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaMySpaceMama!!!!Nak pergi...Sebenarnye saya ke sana bukannye apa,tapi kerana nak jumpa ngan FOOTBALLER kesanyangan saya jer...Mesti korang dah tahu kan...Kalau korang dah tahu,tak yah bagitau lah...Apa??Korang tak tahu lagi??Bukan ke saya dah bagi dah dalam entry sebelum ni??Takpelah biar saya bagitau pulak la yer...FOOTBALLER kesanyangan saya adalah Mohd Nizad Ayub....he3...Ingat jangan bagitau kat orang lain yer....Apa??Korang tak kenal Nizad Ayub??Mari saya perkenalkan die..ha3...
Nama Penuh:Mohd Nizad Bin Ayub
Umur:Tak pasti
Tempat Tinggal:Tumpat,Kelantan
Posisi:Striker
Pasukan:Kelantan(The Red Warriors)
Mesti korang terkejutkan sebab macam mana saya tahu semua maklumat ni...Korang nak tahu??Sebenarnye,saya sendiri yang tanya dia melalui telefon...Apa??Tak percaya??Korang tak payah percaya lah sebab memang saya TIPU pon...ha3MySpaceJangan lah ambil hati tau....Apa??Nak merajuk??Merajuk la,Ada aku kesah??He3...Takpelah,Nak layan Facebook lak...Nanti kita jumpa pada entry akan datang yer..ByeMySpace..
(SEMUA NI REKAAN JER,JGN KATA SAYA SUKA SANGAT2 KAT NIZAD TU...SAYA HANYA PEMINAT DIA JER,SO....JGN SALAH FAHAM K)

Ni gambar Perkahwinan Rizal Fahmi(1 jer)

« OLDNEW »