Entry Owner Affies
Sambutan Hari Ibu!!
Friday, 6 May 2011 // 0 comments

Salam,tgh buat apa??Hari ibu dah nak dekat dah ni....Tapi 1 persediaan pon tak siap lagi..Huhuhu...Nak buat apa yer sempena hari ibu ni??Tolong lah bagi idea sikit....MySpaceApa??Korang tak nak bagi idea langsong kat saya??Takpe2,korang ni memang kedekut betoll la....Mm,Tak nak kawan!!!ha3...gurau jer........Jgn ambik hati....But pasal nak idea untuk hari ibu ni memang saya SERIUS!!!!Help me!!!Dengan apa jua cara sekali pon,korang kena bagi idea jugak kat saya....kalau takk,tak nak kawan....he3....
Anyway,I always love you Ibu!!!Your everyting to me...Without you i can't live in this world!!!

                                                         
Nama:Noor Asiah Bt Wan Yaacob
Tarikh lahir:30/3/1976
Umur:35 Tahun


I Love you 4 ever!!!!I will do  anything for you!!


Setakat ni jer lah entry saya pada kali ni...Hope korang suka...Jgn lupa follow yer...
Selamat Hari Ibu kepada semua Ibu2 di Malaysia!!!Especially my Beloved Mother

« OLDNEW »