Entry Owner Affies
Untukmu Ibu..
Saturday 7 May 2011 // 0 comments

Ya Allah, sesunggunya aku merindui Ibuku,
Aku rndu usapan tanganya ketika aku demam,
Aku rndu nasihatnya, ketika aku gagal,
Aku rndu wajahnya, ketika aku berjauhan,
Aku rndu suaranya, saat aku nakal di dirotan oleh ayh,
Ya Allah, ko ampnknlah dosa ibuku,





Ibu,
Aku ingin berterima kasih kepada mu ibu
kerana dengan susah payah mengandung dan melahirkan ku,
Ibu,
Sesungguhnya engkau sahaja tempat aku dapat 
mengadu,
Tanpamu ibu,pasti aku tidak dapat lahir di bumi yg
penuh bermakna ini,
Ibu,
Aku ingi mengucapkan Selamat Hari Ibu kepada ibu,
Sesungguhnya jasa mu ibu tidak dapat digantikan oleh
apa2 benda.....




Ibu,
Sempena pada hari ibu ini aku berazam 
untuk cemerlang dlm pelajaran
Ibu,
Aku akan sentiasa membahagiakan mu ibu
kerana aku amat menyayangi mu ibu
Aku menyayangi mu ibu dengan sepenuh hati ku ni....


Akhir kata,Selamat Hari ibu!!

« OLDNEW »