Entry Owner Affies
Di Bukit Keluang!!
Thursday, 2 June 2011 // 0 comments

Salam....sekarang ni saya berada di Bukit Keluang....Apa??Korang tak tahu kat mana Bukit Keluang ni??Ala,jiran kita lah....Tahu tak kat mana??Yezz,kat Terengganu....Pandai pon...He3.....(memuji)
Memang best kat sini sebab ada kemudahan-kemudahan yang TOP kat sini....Nyaman gilerr udara kat sini...Memang tak boleh dilupakan lah...Memang rugi kepada sesiapa yang tak pergi kat sini...
Kalau korang nak tengok gambar-gambar yg saya tangkap kat sini korang bacalah entry esok yer....Sebab baru jer sampai kat sini n tak sempat nak tangkap gambar.....Hehehehe,....
Lagipon bosan lah kat sini..hehehe....Menatap wajah laptop lah aku kali ni...hehehe...
Pemandangan kat sini memang cantik gilerr....Tapi sayang sekali,chalet saya berada di tepi Hutan..Sebenarnya bukannya hutan tapi semak kot....hehehe...Tak tahu lah apa.....Perjalanan yang amat meletihkan..MySpace..Alhamdulillah,akhirnya dapat juga berjalan-jalan ngan whole family.....
Selalunya kalau pergi cuti or mana2 ada org yg tidak akan pergi.....Kerana kesibukan....
Selalunya saya yg tak pergi....hehehe.....Rasa mcm mls lah nak pergi nih......Tak pelah....nak bersuka ria ngan family jap yer...hehehe.....napew???Dengki ke???hahaha...padan muka....(jahatnya aku);...
Bye...jumpa pada entry akan datang....Jgn lupa follow yer...Love u all....

« OLDNEW »