Entry Owner Affies
Kalah atau menang Kelantan dihatiku.....
Sunday, 12 June 2011 // 0 comments

Salam,mesti korang terkejut kan nape tajuk entry saya pada kali ni 'jiwang' sikit.....Hahaha....Sebenarnya,semalam kan ada perlawanan bola antara Terengganu Vs Kelantan...........Terengganu menang 2-1 menewaskan Kelantan.........Saya berasa amat kecewa  lah dengan keputusan itu,tapi walau apapon yang terjadi saya tetap menyokong Kelantan walaupun Kelantan gagal membawa balik Piala FA ke Negeri Cik Siti Wan Kembang ni......(Kelantan lah)......Entah kenapa semalam lepas tahu Kelantan kalah kepada Terengganu macam tak lena na tidur,takde selera nak makan dan banyak lagi lah.....Tak tahulah kenapa.......Dan sekarang ni,saya berasa mcm takot2 dan asyik memikirkan kekalahan Kelantan semalam........Entah lah kenapa.....Memang kalau saya nak baca buku ke apa ke mesti dalam kepala saya ni memikirkan pasukan Kelantan.......Saya memang dah konfius gilerr,tak tahu nak buat apa....
Ya Allah,apa dah jadi kepada diriku ni??Tolonglah aku.......
Dari tadi lagi saya tgh memikirkan pasal bola semalam,pasal kekalahan Kelantan semalam tak boleh keluar daripada fikiran saya ni.......Saya rasa mcm nak berlawan balik lah.......Tapi apa kan daya.....Allah telah menentukan kekalahan Kelantan.....
Tapi kan saya ada dengar lah org kata dalam fb iaitu.....:-
pengakuan:kekalahan klate pada ganu smalam sudah dirancang oleh seseorang.so sia-sia lah kito support sep klate smalam....


Saya tak tahulah petikan diatas right or not....Kadang2,saya juga memikirkan Nizad Ayub(cehh)...Taklah,saya memikirkan bagaimana perasaan pemain2 Kelantan tentang keputusan semalam.......I don't know what to say about it......Today,i have no mood to do anything......I don't feel to eat or to sleep......In my mind,i just think about My Beloved Team....Saya rasa mcm tak boleh terima kekalahan Kelantan semalam...Yer,Menang kalah adat bertanding tetapi saya dah cuba sedaya upaya saya untuk menerima kekalahan Kelantan tetapi tak boleh...
Tpai tak pelah,gagal sekali bukan maknanya selalu gagal....Kadang-kadang kita berada di puncak dan kdang-kadang kita terpaksa berada di bawah....Hidup ni bagaikan roda.....Takpelah,Piala FA kita tak menang tapi insyaallah Liga Super n Piala Malaysia di tangan Kelantan.....Jadikan kekalahan semalam sebagai motivasi untuk para pemain dan penyokong TRW!!!......


How can i forget you when you are always on my mind..?
How can i not want you when you are all i want inside....?
How can i let you go when i can't see us apart...?
How can i not love you when you control my heart...? 



(cewah)haha......Jiwang gitu......Saya copy jer ni......hehe......This sentence not meant for anyone...ok....
Apepon,GOMO KELATE GOMO!!!!!!!Kelantan will always in my heart......
Love you Kelantan.!!!

Setakat ni jerlah entry saya pada kali ni,kita jumpa pada entry akan datang yer...Salam...

p/s nak siap sedia pergi kelas malam pulak...hehe....

« OLDNEW »