Entry Owner Affies
Nak buat I/C atau Kad Pengenalan
Tuesday 7 June 2011 // 0 comments

Salam,korang nak tahu tak tadi,I memang teringin sangat nak buat I/C ni......Tadi,sebelum nak pergi buat I/C tu siap makeup cantik2 lagi(cewahh).....Apabila dah sampai,excited gilerr......Apabila sampai kat kaunter tu,my dad cakap kepada pekerja kat kaunter tu....My dad ask nak buat I/C boleh??And then pekerja tu cakap hari ni sibuk sangat so takleh buat lagi lah I/C......Kena datang esok....Sungguh hampa lah hati I ni,dah datang penat-penat ngan makeup kat muka ni......My dad says that kena datang awl pagi esok....Mujurlah kelas tambahan dah habis so Kita Enjoy....Hahaha.....(tiru cam dalam cerita Puteri).......My dad says to go there at 8 o'clock....
I tanye lagi kat die,nape awal sangat??My dad says again because my dad have to bring my brother to the hospital cause nak ambil darah dier.....Kesiannyer..Hehehe...I pon kesian lah kat my dad kena pergi sana,pergi sini......Keisan sangat.....I know my dad love my n my whole family.......I promise to get 5A IN UPSR and i want to make my dad happy.....


Gambar my dad n my mom.......Amacam??Hensem tak my dad??Cantik tak my mom??Hehehe.....

Setakat ni jelah entry saya pada kali ni,jumpa apda entry akan datang yer...Salam

p/s gambar saya at Bukit Keluang n gambar cermin mata saya akan saya update nanti yer.....Saya rasa malas lagi lah nak upload gambar dalam kamera ke dalam pc.......hehehe

« OLDNEW »