Entry Owner Affies
Pendapat koang tentang cermin mata
Monday 6 June 2011 // 0 comments

Salam,saya nak tanye ni,apa pendapat korang tentang cermin mata ni??Maksud saya lebih baik kita pakai cermin mata atau lebih baik kita tak payah pakai cermin mata ni.......Nak tanye jer.....
Apa??Saya dah mula pakai ccermin mata??Camne korang tahu??Korang ni bab-bab mengintai ni no.1 in the world lah......Hehehe.....Ya,betolll tekaan korang tu.....Saya dah start pakai cermin mata......
Harganya murah gilerr RM 100......Apa??tak percaya??Tak percaya sudah....I tak kisah pom.....
Sebenatnya saya dapat discount oleh sebab saya ni kawan anak tauke cermin mata tu....Gembira gilerr apoabila tahu dapat discaount...Excited gilerr....Tak sia-sia i kawan ngan anak tauke cermin mata tu kan....Apa-apa pon thanks very much because bagi discount.....I don't know how to reply your kindness taht you have give to me.....(cewaaahhhhh,speaking lah pulak).......
Cermin mata tu memang cantikk gilerr,bingkai dia warna ungu muda dan ungu tua....Nak tengok??
Nanti lah saya upload gambar cermin mata i.......hehehe......
I beli cermin mata ni bukan kerana ingin berfesyen......Saya ingin menggunakan cermin mata ini untuk masa depan...hahaha...bukan lah,untuk digunakan semasa saya belajar...baru lah faham ckit....

(mm,nak tulis apa lagi??)tak tahulah nak tulis apa lagiu.......Setakat in je lah entry saya pada kali ni.....semoga jumpa pada entry akan datang yer....Salam........Love u all...!!!!

p/s saya tulis entry ni bukan ingin menunjukkan yang saya sudah memakai cermin mata....hanya untuk hiburan u all....

« OLDNEW »