Entry Owner Affies
Semuanya terbukti malam ni!!
Saturday, 11 June 2011 // 0 comments

Salam,korang mesti dah tahu kan malam ni ada apa??......Kalau korang dah tahu,takpelah....Saya tak payah nak bagitahu.....Apa??Korang tak tahu lagi??Bukan ke saya dah bagi tahu ke dalam entry-entry saya sebelum ni??Ok,lah...Saya beritahu yer....Sebenarnya 'Segalanya akan terbukti besok'.......Jeng,Jeng,Jeng.....
PERLAWANAN AKHIR PIALA FA ANTARA TERENGGANU VS KELANTAN

Korang sokong Kelantan atau Terengganu??Kalau saya semestinya Kelantan......Rasa mcm tak sabar pulak nak tengok bola(padahal tak tengok pom)........Tapi,malang sekali saya takleh tengok bola!!!huwaaaaaa.........Ibu,Papa.........nak tengok bola!!!Saya akleh tengok bola sbb malam ni ada Kelas Malam........Cikgu ni pon buat hari bola.....Dah tahu semua org minat bola....Ish3...(cehh,menyalahkan cikgu pulak)...Hehehe.....Bagi korang lah,korang rasa sape menang???Korang rasa Kelantan menang tak??Eh,mesti.....Hehe.....Korang rasa Terengganu menang tak??Eh,jangan.....Hahaha(ketawa jahat).......Korang tak pergi ke Stadium Bukit Jalil???Kalau yang pergi tu bersorak kuat-kuat yer...supaya nanti takder suara..(haha....jahatnye aku)...Korang bersoralah demi pasukan Kelantan....Korang ada dengar tak gosip hangat di zaman kini???Yer lah tentang Hadiah untuk Agung tu...
Apa???korang tak tahu lagi??Tak boleh cakap kat sini nanti tersebar 1 dunia kang....Sape yg malu??Malaysia jugak.....Sape kena marah??Aku jugak......
Mesti kebanyakannya sudah tahu kan......Saya tak tahu lah gosip ni benar atau tak,saya cuma terdengar jer daripada percakapan orang.........Kalau gosip ni salah,saya minta maaf sangat2.....Saya dengar dari orang jer.........Harap-harap lah tak benar gosip ni........
Pada 8 June yang lalu,ada birthday sesorang footballer........Tahu tak sape??Dia juga adalah pemain Malaysia.....Tahu tak??Kalau korang tak tahu nanti saya bagitahu..........Pemain itu adalah.........Jeng,Jeng,Jeng.....
Mat Yo/Norshahrul Idlan Talaha.....Happy birthday!!!(sorry lambat wishh).........Saya tak ingat langsong yang 8 June ni birthday Mat Yo.......I'm sorry,,,,hehe.........Mesti Kak Eisya bagi hadiah tuk Mat Yo...Hehe...
Hadiah Mat Yo adalah untuk membawa pulang Piala Fa ke negeri Kelantan....hehehe.......
Apa??takpelah,ia boleh dijadikan hadiah jugak....katakanlah itu adalah hadiah daripada pihak FAM....
hehe....(merepek jer aku ni)......Walau apapon yang terjadi,Piala FA itu Kelantan yang punya...haha(ketawa jahat).......


Gomo Kelate Gomo vs Peteh Ganu Peteh


Setakat ni jerlah entry saya pada kali ni.....Akhir kata,Gomo Kelate Gomo....(haha....)...
Salam....Kita jumpa pada entry akan datang yer......


P/S gambar cermin mata saya masih dlm proses pengambaran(cewahh)...hehe

« OLDNEW »