Entry Owner Affies
1 MURID,I SUKAN
Saturday 2 July 2011 // 0 comments

Salam,baru jer blik dari skool ni.....terus tulis blog...hehe....Tadi,letih gilerr lah sbb kat sekolah ada 1 Murid,1 Sukan,1 Malaysia......Acara pertama ialah berlari serentak.....Letih gilerr lari....dah lah jauh......I tak lari pom,kalau cikgu ada jer baru I lari...mls lah nak lari sebenarnye.....Apabila sampai jer kat sekolah,cikgu bagi 10 minutes kepada semua peserta acara bola jaring,futsal n bola sepak untuk bersiap sedia....
Mujur I adalah pemain simpanan dlm bola jaring.....Takkan lah pemain simpanan acara bola sepak kot.....
hehe.....Alhamdulillah,Pasukan bola jaring Lekir dapat ke final tapi kalau di tangan kuning,.....
Kami jadi Naib Johan(thn 6) jer....Tapi,kitaorang masok final pon dah suka....Kapten kita,Aiza 'tension' sikit....
Sian kat dier....Bola jaring thn 6 adalah yg terbaik antara thn 4 dan thn 5 kerana thn 4 kalah pada pusingan awal...Mereka kalah di tangan Hijau.....Hijau 8-0 Biru...Manakala thn 5 kalah di tangan hijau jugak......Hijau 4-1 Biru.....
Thn 6 kalah di tangan kuning.......ah,,,tension!!!!kuning 7-6 Biru.....sikit jer lagi.....ish!!!!!
Takpelah,nak buat camne.....Ajal maut di tangan tuhan......Ehhhhh,salahhhhhhh....Itu adalah ketentuan Allah...hehe...tersalah tadi.....
One more,u all dah tengok blog saya yg ke-2 dan ke-3???Nanti saya nak edit blog tu sebentar...kalau dah siap,i bagitahu u all yer....Ketiga-tiga blog yg saya ada ni,ada kriteria yg tersendiri....
Blog Pertama adalah saya akan menceritakan tentang myself
Blog kedua adalah saya akan menceritakan tentang Dayana
Blog ketiga adalah untuk menceritakan tentang bola.....
Jgn lupa gollow tau...nanti saya bagi link selepas saya siap decorate blog yer.....
Nak bukak blog yg lain pulak.....Bubye

« OLDNEW »