Entry Owner Affies
Orang teristimewa dalam hidupku
Friday, 15 July 2011 // 0 comments

Salam,ok ni nak ceritakan tentang 'Orang teristimewa dalam hidupku'...cehh.jiwang  jer...hehe
Ok,firstly mestilah my family kan......My mom,dad,brothers and all my  others family....I love them so much...
Merekalah tulang belakang saya selama ini..hehe...
Secondly,mestilah my friends kan....My friends kat skool and my friends of all kinds of ages...hehe...
Mestilah perempuan jer kan..lelaki tu mestilah tak....

Diorang lah yang mendorong saya dan menjadi tulang belakang saya selama ini.........
Kalau tak mestilah saya takde lagi blog ni dan sayatak pandai nak editkan blog ni....Diorang lah segala-galanya bagiku...Tiada sesiapa yang boleh gantikan mereka tau...
Kerana mereka terlalu istimewa dan tiada sesiapa yang dapat menggantikan mereka....
Mereka sangat istimewa...mereka percayakan saya,saya pon percayakan mereka....
Saya gembira apabila bersama mereka selalu...Ya,mungkin  saya dan kawan2 akan berpisah tapi tu bukan halangan untuk aku dan kawan2 untuk memutuskan persahabatan yang kami bina selama ini...
Kami masih lagi ada fb,blogger,skype,twitter,myspace....handphone pon kita ada...

So,kita masih lagi boleh menjalinkan  hubungan persaudaraan sesama kita..hehe....
K,nak tengok fb lak ni...hehe...Bubye..hope u all follow tau...Luv u..



« OLDNEW »