Entry Owner Affies
Thanks & Goodbye
Wednesday 13 July 2011 // 0 comments

Salam,dah 2 hari dah tak bukak blogku yang tak seberapa nak cantik ni....hehe...Mesti korang rasa pelikkan nape saya letak tajuk entry hari ni iaitu 'Thanks & Goodbye' mcm artikel yg ditulis kat suratkhabar di Lndon jer...haha...Sebenarnyer,Thanks tu maksudnya saya nak berterima kasih kepada semua yg sudi baca blog ni dan yg sudi follow blog ni....Goodbye pulak maknanye..........Bukan saya nak matilah!!!!haha...
Cuma say anak bagitahu yg UPSR pon dah nak dekat ni....So,saya TIDAK AKAN lagi bukak blog ni sbb nak tumpukan perhatian kepada pelajaran...Insyaallah,kalau ada masa saya akn jenguk2 kan lah blog ni...Kepada yg tak tahu nak buat apa tu,jenguk2 lah blog ni....Untuk menghilangkan rasa rindukan....


Tapi kan.....Korang ada pernah rasa tak yg kita ni sebagai Bloggers,tulis pelbagai entry tetapi tiada org yg nak baca....pernah berfikir tak??
Saya ada pernah berfikir tentang tu sbb saya tengok follower saya tu,tak bukak2 pon blog ni..(bagi yg bukak tu thanks yer)....Kalau takde org nak baca blog kita,baik tak yah buat entry setiap hari kan...
Huhu.....Saya tahu mesti ada org yg baca entry2 kat blog ni kan...hehe....
Saya nak minta maaf yer kalau ada terkasar bahasa atau apa2 yg buat anda sakit hari...
Blog ni hanya untuk suka-suki sahaja bukan pasal politik or what.....hehe....All yg saya cerita kat blog ni semuanya benar2 belaka tiada unsur penipuan.......

Mm,nak ulangkaji jap(cehh,start bilerr rajin ni)...Malam ni ada kelas malam lak...aduhaii!!!dah la mlm ni ada bola Malaysia vs Arsenal....Mm,Bola ke Belajar??Bola ke belajar??
Kalau belajar,boleh jadi pandai...hehe..Kalau bola lak...mm,boleh jadi pandai dlm bidang bola...haha..
Apalah,perempuan melebihi lelaki untuk tengok bola..haha....

Apa-apapon kita kena sokong gak pasukan Malaysia mlm ni..(Nak pakai baju Malaysia lah mlm ni)hehe...
Sebenarnye saya minat Arsenal dan ingin menyokong pasukan itu tapi sebagai rakyat Malaysia bukan ke kita sepatutnyer sokong negara kita sendiri iaitu Malaysia....Ikutlah perlawanan persahabatan ke...Kelayakan Piala Dunia ke...Hatiku dan Hatimu tetap di Malaysia...cehhh....Fanatik ni!!!

Eh,apasal tiba2 jer cakap bab bola ni..Ish3,biasalah bola akan selalu di hatiku...haha...
Sebelum saya nak tutup laptop ni(cehh)...Jom predict skor mlm ni...
Mm,saya predict Malaysia 2-1 Arsenal....Hehe...kalau Malaysia kalah pon takpe....
Agak-agaknye sape jadi 'Keeper' mlm ni yer??Fahmi or Sharbinee??Mintak2 lah Fahmi...eh,bila panggil Fahmi ni....Dulu,panggil Apex sekarang panggil Fahmi...Hehe..Apalah aku ni membebel sorang jer...
Takpelah u alls...Nak tutup dah ni..Bubye..


« OLDNEW »