Entry Owner Affies
~Alhamdulillah~
Thursday 18 August 2011 // 1 comments

Hadirnya ku disini untuk menulis entry ini bukan untuk menunjuk-nunjuk tetapi sekadar ingin berkongsi rahsia sahaja....
Cewaahhh,haha.....Nothing lah sebenarnye....Nik nak bagitahu yang Nik dapat 5A Percubaan UPSR..
Laa,Nik baru nak UPSR ke??Ingatkan dah tua...Haha....i'm still young...ok...

Sekolah Nik iaitu Sekolah Kebangsaan Seri Ketereh(SKSK) mendapat 43 orang 5A bagi Percubaan UPSR..
Cikgu ada kata yang tahun ni memang pecah rekod sepanjang percubaan bagi tahun-tahun lepas...
Firstly,Nik terkezut sangat-sangat (bukan terkejut tetapi terkejut) sebab ni first time Nik dapat 5A bagi tahun ni...Laa,first time baru ke???Ingatkan yang ke berapa dah.....hehe..

Dalam kelas Nik kan ada 46 orang tapi hanya 38 orang jer yang dapat 5A...Aikkk....tadi kata 43 orang dapat 5A dari mana lak 5 orang lagi tu??Baru turun dari planet Pluto ke??haha.....5 orang tu adalah daripada kelas 6 Amanah....Jangan risau bukannya daripada planet Pluto.....Ada orang kata percubaan lebih sussah daripada UPSR...betoll ke?

Tapi setahu Nik lah percubaan tempoh hari tu alhamdulillah senang ajer....(bukan nak perasan yer)..
Tapi walaupun Nik dapat 5A percubaan tapi Nik akan tetap berusaha suapaya dapat 5A jugak nanti UPSR..Kadang-kadang orang itu 5A pada percubaan tapi tak dapat 5A masa UPSR....mungkin somnething went wtong tu...(bukan nak perli)

Takpelah Nik nak layan peminat-peminat Nik kat facebook lak...Cehhh,peminat tu......Haha....taklah cuma nak online facebook sebentar nak tengok ada mesej or what takut ada yang penting kan....
Bagi hampa-hampa semua yang tak dapat 5A lagi tu do the best guyzzz.......N bagi semua tahun enam 2011 yang akan menghadapi UPSR good luck!!

« OLDNEW »