Entry Owner Affies
HB Papa
Wednesday, 3 August 2011 // 0 comments

Nik nak tanya ni sape sini ta puasa angkat tangan......mm,ok nampaknya semua orang berpuasa..Bagos,bagos,bagos!!......Ok,sempena dengan bulan Ramadhan yang mulia ini dengan ini saya Nik Putri ingin mengisytiharkan bahawasanya esok adalah ..........
Cuba korang semua teka,esok hari apa??Saya tahu lah esok hari Khamis tapi esok hari apa....Cepat teka!
Esok bukan raya lerr!!Ok,memandangkan IQ anda semua agak rendah saya akan memberritahu hari apa esok..
Esok adalah Birthday Papa Nik lerr....hehe....Mesti korang suspen kan....Takpe Nik cuma nak gurau jer,bulan Ramadhan kan!haha...

Ok,lah..apasal Nik tukar topik ni..K,sekarang ni Nik serious sangat2....Nik nak tanya pedapat korang...Hadiah apa yang Nik patut bagi kepada papa Nik...Mm,fikir fikir..........(fikir dengan penuh kesungguhan)hehe...
haaa,....ada idea.....tak boleh tak boleh...hehe......Jangan marah....gurau jer....kacau sikit jer...
Dah siap dah ke fikir nak bagi apa??tak siap lagi??kk,no worrys!!.....

Ok,kalau korang dah tahu hadiah apa yang Nik patut bagi kat papa Nik,korang komen jer kat sini yer...
Ingat!Komen jangan tak komen...

p/s Kalau korang tak komen jaga korang...I will cincang badan u sampai 18 keratan...eh,cam Mona Fendey lak...haha

« OLDNEW »