Entry Owner Affies
Cara-cara untuk mendapat ramai kawan
Sunday, 16 October 2011 // 2 comments

Kali ni Niik nak bagi beberapa cara-cara yang amat berguna untuk mendapat ramai kawan...Nik nak buat entry pasal ni sebab Nik tengok banyak yang suka gadoh ngan kawan-kawan...Semua cara-cara yang akan Nik buat ni adalah antara pengalaman-pengalaman yang pernah Nik lalui dan ada yang Nik ambil dari Mr.Google...Love you Mr.Google..


1.Jangan bersangka buruk dengan kawan-kawan kerana ia boleh mendatangkan sifat cemburu dan mungkin akan menyebabkan sesebuah perbalahan.

2.Selalu mengalah kalau berbalah dengan rakan-rakan(kecuali untuk menegakkan keadilan atau apa-apa yang penting)

3.Kalau korang berbalah dengan kawan-kawan korang kena cepat-cepat minta maaf barulah segala masalah cepat selesai

4.Kalau kawan-kawan korang tu macam jenis panas baran korang kena pandai ambik hati dier dengan membuat umpan or apa-apa..hehe

5.Anggap dier sebagai Kawan terbaik korang...Kalau kawan-kawan korang ada bagitahu rahsia diorang korang kenalah jaga rahsia dengan baik..


p/s Tu jer lah sedikit pengalaman yang Nik boleh kongsikan dengan korang..Harap korang terhibur..Hehe...

« OLDNEW »